Tema: Re: tarkim kiek kainuotu namo nudazymas?
Autorius: .
Data: 2009-04-22 16:55:00
    Ash apie sena mediena ir kalbu . Pats bandziau ir tikrai turiu galimybe
palyginti bent 3 medinius dazytus, iskaitant ir naujus medzio dazytus,
fasadus per apie 15 metu . Niekam nepershu savo nuomones ir neverciu taip
daryti, tik parashiau, ka, mano nuomone, butinai reikia daryti remdamasis
tik savo bandymu ir klaidu metodu, praktika ir 3 kartu dailidziu patarimais
/ ash - IV, bet ne dailide, tik megejas / .

    .

  a pluribus unum