Tema: Re: Smalkes
Autorius: kg
Data: 2009-01-26 17:55:44
pagrindiniam savo namo shildymui jau penkta sezona kurenu Jotul F8 krosnele
kazhkiek dumelio retkarchiais prasimusha (turetu juose but kazhkiek ir CO)
ir kvapas su jais kartais
kazhkiek pelenu pasibarsto
kazhkiek nuo malku visokiu zhieveliu, shapeliu grumsteliu nubyra  ar
drugeliu, voreliu atshilusiu ishlenda
bet tai mano gyvenimo kokybes nepablogina
net atvirkschiai

o mano vaikui 10men amzhiaus malkos pintinese prie krosneles geriausiais
zhaislas - praleidzhia prie ju daugiausiai laiko per diena - vis krapshto ir
krapshto ten kazhka, ir pakramty randa ka
gal del to kad kasdien vis naujos, vis kitokios :)

o ir broliai mano du, savo namus shildantys dujomis, pasistate krosneles
ilgiem zhiemos vakaram
o kurenant tik retkarchiais del grozhio, jokiu minusu netsiranda. tam yra
patikimu ir rimtu firmu pakuros, krepshiai specialus ir siurbliai

o kad pramusha i kambari dumai ir smalkes, kalti sandarus shiuolaikishki
namai, ivairios priverstines ventiliacijos-rekuperacines sistemos. tai
pabrezhia ir kiekvienas rimtas gamintojas savo gaminiu techniniuose pasuose
bendradarbis naujam name per kaledas ishbande nauja zhidini su naujausia
Jotul I600 kapsule.
kad pradejo rukti dumai i kambari. susinervino. ishkeik Jotul
o kai atidare langa, kad ishvedint dumus, kad staiga atsirado trauka, kad
pradejo degt ir viskas vel gerai patapo
o po zhidiniu netgi pas ji yra  specialus d100 kanalas tiesiai ishlauko, oru
zhidinio degimui aprupimui

> Tu geriau paklausk kaip troba po gero skersvejo isvalyt.

kas iperka tokius zhidinius
tas iperka ir kas juos ishvalo ir prizhiuri
ir ne tik zhidini, bet ir visa nama
chia jau smulkmena

sesuo siandien parase, kad pvz jo kaimyno aptvertam sklype laksto du dideli
shunis. siandiem mate kaip atvaziavo firma ir vaiksciojo po ta sklypa ir
spec irankiais rinko kakius ir ishsiveze. veiksmas zinoma ne LT

kg