Tema: Re: Smalkes
Autorius: sail
Data: 2009-01-26 08:55:59
Stikla svaru padaro labai paprastai - ikaitina iki temperaturos, kur nudega
visi suodziai ir derva. Jei zidinio ar krosneles temperatura teisinga, tada,
negailint malku, stiklas lengvai pasiekia ta temperatura.
Kai kurie gaminiai tiek kreivai padaryti, kad stiklo iki tiek is vis
neikaitinsi. Pabandyk toki fokusa - prikrauk zidini malku negailedamas, ir
duok daug oro, kad ikaistu iki max temperaturos. Jei stiklas nenusivalo -
suds, ne zidinys. Vakar pas save taip nuvaliau, du trys malku deginimo
ciklai, ir stiklas svarus. Net be kurenimo ant max.

Pas tave gali but ne trauka per didele, o zidinys kiauras. Nors 2-3 valandos
degimo (ir ka laikai degimu - tik liepsna, ar ir zariju stadija), tai nera
taip blogai, ziurint kokios malkos. Siaip pagal ugni matosi, ar viskas
gerai.

Kai uzsuki oro padavima, ar reguliuojasi normaliai degimas, t.y. ar prigesta
ugnis pakankamai?

O kai prisuki sklende, pas tave ne dega, o smilksta. Tokiu atveju tai ilgas
procesas, bet grazaus vaizdo neisgausi.