Tema: Re: Smalkes
Autorius: e.m.
Data: 2009-01-26 00:37:06
NEGALIMA perdaug prisukti kamino sklendes, jei gyvent nori - o perdaug tada
kai dumai i vidu papuola, t.y traukia per mazai.
Zidini reguliuot reiketi tik per oro padavimo is priekio - ten reikia bandyt
sumazint paduodamo oro kieki (uzsandarinti ar pan) ir taip ilginti degima,
tik jokiu budu ne per kamino sklende, nes perdaug rizikuoji.