Tema: Re: medienos antiseptikai/ skirtumai
Autorius: Terpentinas
Data: 2012-05-15 08:44:57
Man pamenu tepė su panašiu thompsonu  baseino maumedžio apvadus, aš tada į
tai skeptiškai žiūrėjau, ir neapsirikau. Po pusmečio viskas nutrupėjo. Jei
medis negeria nieko tu jam nepadarysi.
Arlite žalia spalva tai yra vario karbonatas kuris netirpsta vandenyje, su
ligninu sudaro sunkiai išsiplaunančius junginius ir ilgai išlieka medžio
viduje, paviršiuje per laiką oksiduojasi ir pavirsta į pilką vario oksidą.
Su rudu Arlitu ta pati situacija, bet jis turi papildomai specialaus rudo
pigmento, kuris padeda vario kompleksui giliau įsigerti, bet rudas pigmentas
per laiką išsiplauna, bet vario komplekso apsauga išlieka. Kadangi
antiseptikas nėra brangus ir nereikalauja papildomo paruošimo, pvz. terasą
pavasarį galima greitai atnaujinti.

"Metras" <a@yahoo.com> wrote in message
> [...]
>
> Šiandien pas vienus įdomios amerikoniškos medienos dangos Thompson's (tai
> kazkokia ne alyva ir ne dazai)pardavėjus buvau
> (http://volonta.lt/index2.php?option=com_virtuemart&page=shop.browse&category_id=25&Itemid=177&vmcchk=1&Itemid=177&pop=1&tmpl=component),
> tai jų instrukcijoje rašo, kad prieš tai reikia antiseptikuoti, jie turi
> savo to gamintojo produktą, bet kai paklausiau kaip su arlitais ir pan,
> tai sakė, kad vienas ju klientas bandė su arlitu, tai užtepus tą dangą
> suputojo ir nieko gero nesigavo. Kodėl? Gal kokiu atsiliepimu apie ta

>>> Arlito (Klaipėda, kiek suprantu Terpentino?)