Tema: Re: medienos antiseptikai/ skirtumai
Autorius: Kęstas
Data: 2012-05-14 12:31:52
> tai kad arlitas yra bekvapis. nebent baltasis arlitas - jis su chloru, kuris
> smirda. bet 5 menesius neturetu smirdeti, nebent rastai palikti slapi.

tai nori pasakyti, kad ten ne arlitas?.. stovi kanistros likusios dar - smirda kaip reikiant. įkiši pagalį, pauostai - lygiai ta pati smarvė, kaip ir name/aplink jį. meistras jį ima iš kažkokių "pirmų rankų", supilstytas į jo kanistras. etikečių nėr, bet nu prisiekinėjo man, kad arlitas, siūlė vežti tirti ir t.t. :/ gal ten koks pramoninis variantas, bet jis teigia, jog tuo pačiu yra ne vieną namą impregnavęs ir dabar prie objekto dirba ir tą patį naudoja. aišku, į jo smegeninę neįlysi ://

o šlapi rąstai tai kuo blogai? jie po parocu, priešvėjine plėvele ir lentomis (tarp pastarųjų ir vatos oro tarpas) nedžiūna? gali būti, jog remonto metu palynodavo - meistras galėjo užkalti drėgnas sienas, tai visiškai įmanoma, turint galvoje, kad tai anaiptol ne miesto tipo meistrų brigada buvo ir jiems viskas px. bet nejaugi dėl to penkis mėnesius dvokia? statybinė vidaus mediena buvo impregnuojama po stogu, darbas nevyko labai greitai, tai ji kaip ir turėjo pradžiūti. kvapas į pelėsių kvapą tikrai nepanašus - toks salstelėjęs. ir kai sakau dvokia, tai ir turiu galvoje. pirmus tris -keturis mėnesius namas nebuvo tinkamas gyventi. gerai, kad vasarnamis. jeigu tai būtų gyvenamas namas arba renovacija baigtųsi dabar, ji būtų tolygi katastrofai. aišku, pabuvęs ten greitai pripranti, bet svečius priimti ar į darbą vykti iš tokio namo - be valčių. dvoki per kelis metrus. ir dar sunku pasakyti, kiek laiko laikysis tas kvapas. faktas, kad kiek apsilpo, bet iki vasaros tikrai nespės dingti, nerealu. žodžiu, tokia tad nemaloni patirtis, siūlyčiau kitiems atsargiai (su bet kokiu antiseptiku), skiesti, kaip reikia ir pan. :/