Tema: Re: Tinko mišinio sudėtis
Autorius: giedrius
Data: 2012-05-07 20:29:28
kazkaip sove man i galva mintis paciam taip pat tinkuoti. Paziurejus video
medziaga atrodo viskas aisku. Tik del kalkinio skiedinio recepto neaiskumu
kyla. Taigi kox jo receptas butu ?
Ar galima ji uzsisakyti is betono mazgo ? (kaip supratau ten buna smelis su
kalkem) Galima ji sandeliuoti lauke ? Lietus nebaisu ?