Tema: Re: Tinko miinio sudtis
Autorius: Ne@ziniukas
Data: 2012-05-07 13:57:26
jei truksta lipnumo ipilk lipalo

"Audrius" <xkalvisx(skliaustelius_ištrinti)@gmail.com> parašė naujienų
news:jo88b7$g91$1@trimpas.omnitel.net...
Sveiki,

 Taigi susiruoiau truputli patinkuoti, tai i karto mintis, koki gi man
mediag reiks? Gatavas tinkas maiuose netinka ne tik kad dl kainos, bet ir
sudtis. Mat kakada teko pasitinkuoti juo, tai kiek pamenu ne kas buvo, kol
papildomai miinio nepasigerini priedais, ta prasme, jog labai trko lipnumo,
tiesiog iuo nuo sienos.

Taigi prbrendus reikalui vl pasitinkuoti, nusprendiau ko darytis pats,
parsiveiau 0,4 frakcijos vyriuko (tikiuosi nebus per stambus), parsiveiau
cemento, vandens turiu. Dabar klausimas ikilo dl treio komponento. Kalks
mane kakaip psichologikai neigiamai veikia, pabandiau internete pasidairyti
k mons naudoja ir ................. aptikau tok chemikal Mikropolis
http://www.ibn.lt/lit/mikropolis.htm
Taigi klausimas toks.
Ar kas nors j jau band? Kokie atsiliepimai?
Gal kas Kauno apylinkse juo prekiauja? Ir iaip ar verta su juo pradti aisti.
Jeigu ne, tai ar galima gesinti kalkes plastikinje statinje>

Dkui visiems u pamastymus.