Tema: Re: Tinko mišinio sudėtis
Autorius: Milordas
Data: 2012-05-07 16:26:52
siaip tai jo truputis ciuozia, bet reiskias per sliapia tepi :) tinkleli
ypac kai idedi tai visai ragai buna, juo viskas ir nuvaziuoja. Rodbandas man
labiau patiko uz cementinius misinius, del dregmes kita kalba

"Audrius" <xkalvisx(skliaustelius_ištrinti)@gmail.com> wrote in message
Sveiki,

 Taigi susiruošiau truputėli patinkuoti, tai iš karto mintis, kokių gi man
medžiagų reikės? Gatavas tinkas maišuose netinka ne tik kad dėl kainos, bet
ir sudėtis. Mat kažkada teko pasitinkuoti juo, tai kiek pamenu ne kas buvo,
kol papildomai mišinio nepasigerini priedais, ta prasme, jog labai trūko
lipnumo, tiesiog čiuožė nuo sienos.

Taigi prbrendus reikalui vėl pasitinkuoti, nusprendžiau košę darytis pats,
parsivežiau 0,4 frakcijos žvyriuko (tikiuosi nebus per stambus), parsivežiau
cemento, vandens turiu. Dabar klausimas iškilo dėl trečio komponento. Kalkės
mane kažkaip psichologiškai neigiamai veikia, pabandžiau internete
pasidairyti ką žmonės naudoja ir ................. aptikau tokį chemikalą
„Mikropolis“
http://www.ibn.lt/lit/mikropolis.htm
Taigi klausimas toks.
Ar kas nors jį jau bandė? Kokie atsiliepimai?
Gal kas Kauno apylinkėse juo prekiauja? Ir šiaip ar verta su juo pradėti
žaisti. Jeigu ne, tai ar galima gesinti kalkes plastikinėje statinėje>

Dėkui visiems už pamastymus.