Tema: Re: Q: Dėl SB esančių kelių
Autorius: driuxs
Data: 2012-05-03 09:30:09
NŽT sužinosi kam priklauso kelias. O tada jau žiuresi su tuom mokesčiu. Mus ir stroindavo del to mokescio. Bet paklausius i kokia banko sakaita ir kiek pinigu pervest iskart nebebendraudavo. Paskui jau patys kelis syk ejom pas pirmininka del to mokescio.. tylu ramu, net nebenori bendraut.. O visda purkstauja ir aiskina kad jo nemokam... Durniu laivas kapitalus....