Tema: Re: Dėl SB esančių kelių
Autorius: Aras
Data: 2012-05-02 14:28:51
Jeigu Tamsta gyvenate SB teritorijoje ir neįstojote į jų bendriją, tai jie
turėjo supažindinti su vidaus tvarka SB teritorijoje, įskaitant ir kelius
bei vartus. Kitu atveju atvyksti prie užrakintų vartų, kvieti policiją ir
nurodai, kad SB pirmininkas riboja tavo teises pakliūti į tavo teritoriją.
P.S. Mano komentaras teisiškai nepagrįstas.