Tema: Re: Q: Dėl SB esančių kelių
Autorius: meskenas
Data: 2012-05-03 08:47:53
"driuxs" <zirgis@yahoo.com> wrote in message
news:20120502160952.0c7c5815.zirgis@yahoo.com...
Duok užklausimą i Nacionalinę žemės tarnybą. Jie ten viska gerai žino kas
kam priklauso. Patiems teko tokią užklausą duoti tai labai greit visą
informaciją gavome.

O gal ta NŽT netyčia žinos kiek kur ir kaip mokėti SB kelių mokestį? Na
kokia to SB kelių mokesčio mokėjimo tvarka ir kaip jis apskaičiuojamas? Nes
vakar teko bendrauti su pirmininku ir jis pareiškė renkąs pinigus už SB
kelius (apie ~30 Lt už metus). Sakė, kad keliai priklauso SB ir už tai
reikia mokėti:) Paprašiau viską oficialiai pateikti, sakė pateiks;)

Ir ar tikrai ir ne sodų bendrijos nariai privalo mokėti tą mokestį? Man
kažkaip atrodo, kad tas mokestis taikomas bendrijai ir jos nariams. Jei
klystu tai ar galėčiau aš pats tiesiogiai be tarpininkų (pirmininkų) jį
sumokėti?