Tema: Re: Vejos irengimo kainos
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2009-04-17 00:03:31
Nu cia jau tau zinot :) Seip kiek zinau, kaip daresi zmogus. Pasiskambino i
vietine statybu kontora ir paklause - gal turit zmoniu kurie nieko neveikia.
Pats supranti - tokiu dabar iki birkos ir dar vagonas. Atvaziavo - sutare su
shefu. Pasieme pazistama agronoma (tiksliau ne pazistama, o rado
savivaldybeje kazkokiam skyriuj paklauses - kas atsakingas uz graziai
apzeldinta parko kampa). Pradejo viska darytis gal pries kokius 10 dienu,
kiek zinau daugmaz viskas baigta, tik dar po keliu savaiciu sake kazkokius
darbus tures padaryti.