Tema: Re: Vejos irengimo kainos
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2009-04-16 23:54:13
Tai kad pagal sia samata ishvis neaisku kas pas taves yra ir kokie darbai
reikalingi. Nes cia ne samata, o kosmosas. Kolega gretimam tau rajone
pasidare net ranku nepridejes apie 400 Lt uz ara. Bet jei tu ziuri tokias
kainas, tau matyt reikai kazko kito.  Kas parasyta man tai kazkas panasaus i
Versace auksinius šikinykus.