Tema: Re: Vejos irengimo kainos
Autorius: Terpentinas
Data: 2009-04-16 23:50:34
Tai kiek supratau kainas man uzlankste. Cia tas atvejis kai trinkelistai
rudeni graziai sudeje trinkeles sumane atsigriebti su zolynais. Na as taip
pat manau, kad kaina kosmine ir 10 000 nezadu moketi, uzmesiu ryt meskeres
pas kitu zmogeliuku, bet idomu butu suzinoti kiek siai dienai tokie darbai
bekainuoja?
O pats vejos seti tikrai nezadu, turiu kruvas savu darbu.