Tema: Re: Kaip itikinti patalpu nuomotoja kad atliekas reikia rusiuoti?
Autorius: bzik
Data: 2009-04-16 13:32:56
Gudriai.
Nors name deklaravau gyvenama vieta vienas, tai toks posukis didele gresme
nekvepia. Daugiau bedos kelia sodyba, nes kadaise buvo minciu koki ES
projekteli kaimui prasukt (turi but nuolatinis gyventojas ar pragyvenes ne
maziau 2m.) ir ten gyvenama vieta deklaravo zmona. Siuksliu per metus keli
maiseliai susidaro, tad gali tekt moket uz visus metus, jei surinkimas
atkeliaus iki vienkiemio.