Tema: Re: Kaip itikinti patalpu nuomotoja kad atliekas reikia rusiuoti?
Autorius: Faktas
Data: 2009-04-15 15:37:55
nu obettaciau ziurek:
kai atliekos rusiuojamos, visi gyventojai uz atleiku isvezima moka maziau,
nes ju susidaro maziau.
bet to, jei i rusiuojamu atlieku konteinerius primetama buitiniu atlieku,
berods ir uz juos reik sumoketi kaip uz buitiniu isvezima.
taigi jei jau visi draugiskai nusprende rusiuoti, tai niekam nepatiks,
kad tau dzyn kam isnuomavai ir del tavo tokio neatsakingo elgesio
visam namui pabrangsta atlieku isvezimas.