Tema: Re: Kaip itikinti patalpu nuomotoja kad atliekas reikia rusiuoti?
Autorius: osia
Data: 2009-04-16 13:24:09
Utenoj pas mumi irgi taip pat buvo iki šio pavasario, man labai patiko,
dariau taip pat kaip ir tamsta.
Deja per daug babkių sukišta į naują savartyną, reikia atsipirkimą daryti
tai ir padarė šiukšles namui nuo galvų skaičiaus, plius normos kažkokios
nelogiškos - aš per metus tiek su priekaba iš sodo/daržo neišveždavau. Buvo
čia ir vietinėj spaudoj rašyta ir gyventojų susitikimai su valdžia, bet
nieko nepasiekėm. Užtat dalis gyventojų nepasirašo naujų sutarčių, moka
pagal senas nuo išvežto kiekio - sako duokit į teismą.