Tema: Re: ELMO... LED'ai
Autorius: vaidas100
Data: 2011-11-16 10:38:23
On 2011.11.15 17:11, Arturas | www.langucentras.lt wrote:
> taip taip
> minedas

Esi susigadinęs savo reputaciją žiauriai,
o dabar raunies vėl visai ne į temą be reikalo... :)

Turbūt neesi girdėjęs, kad klientas yra VISADA teisus? :)

ELMO vietoje aš būčiau arba remontavęs lemputę arba pripažinęs, kad šis
modelis iš principo negali veikti normaliai ir pasiūlęs pirkti kitą su
tarkim 30% nuolaida ir visi būtų laimingi.
Man ELMO atsisakymas remontuoti savo gaminį (net ir už pinigus) nesuvokiama.

Jeigu taip jau nori ginti ELMO tai siūlau tau iš manęs nusipirkt jų 6W
stalinę lemputę dėl kurios visi pykčiai ir prasidėjo :)
Pirkau už 69 Lt, o tau parduočiau už 10 Lt.
Praktiškai nenaudota nu max 100 val.
Buvo sugedusi ir remontuota 3 kartus.
Po paskutinio remonto pas ELMO ji degė visolabo ~5-10 min.

O Minedas eilinis lietuviškas popsistas panašaus lygio kaip ir daugelis
kitų...