Tema: Re: ELMO... LED'ai
Autorius: Paulius
Data: 2011-11-14 17:03:45
Normaliai tie ledai sviecia, pvz vonioj sumontuoji kokius 8 (4+4) principu
po 5w ir tikrai uztenka.
Kambary daugiau iseina, bet tikrai daug geriau nei 3 kaitrines lemputes
liustra...
o ir laiko jie ilgai, metai laiko is kinijos visi sviecia, broko ner.

Pirktas ir sviestuvas is elmo, tai ju terminai nemirtingi, 3 sav uztruko, ir
vis sako tuoj turesim nuvaziuoji pasiimt, neturi... ir taip pasaka be
galo...