Tema: Re: ELMO... LED'ai
Autorius: Milordas
Data: 2011-11-14 16:54:32
vat del velavimo nepagalvojau, taciau pastoviai uzmaitintas trafas kazkaip itartinai man skamba, nors ziurint zinoma kiek ten jis elektros valgo ir galingumo kokio.. is kitos puses jauciu nelabai gerai technikai kai ji pastoviai junginejama del pikiniu shuoliu, lempute pakeist visgi paprasciau nei trafa