Tema: Re: o infraraudonųjų spindulių šildymas?
Autorius: aviliux
Data: 2011-10-23 11:05:18
"Kęstas" <nesvarbu@kazkur.cia> wrote in message
news:j7uo8i$4ho$1@trimpas.omnitel.net...
> o kaip su infraraudonaisiais spinduliais, pvz.,
> http://www.eco-led.lt/prekiu_katalogas/33-infraraudonuju_spinduliu_sildytuvai/34-infraraudonuju_spinduliu_sildytuvai/35-sunjoy_-_infrared_sildytuvai/99-sr-8_infraraudonuju_spinduliu_sildytuvas_sunjoy
> tiesa, šie tvirtinasi lubose, o pas mane lubos ^ formos (nors gal būtų
> galima pakabinti ir taip, koks skirtumas), bet gal yra ir kitokių.. :/
> žinau, kad tokie labai efektyvūs, darbe naudojame. bet įsivaizduok žiemą,
> keturi žmonės miega, lauke minus penkiolika, o gal ir minus dvidešimt ir
> toks... nykštukas sukasi.. Ir bus šilta?
> [...]

nu kaip tau pasakyt.
ziuriu tu ant reklamos uzkibai. Kiek skaiciau atsiliepimu apie situos -
eilinis meslas (rodos labiau tinka didelese saltose gamybos patalpose, kai
darbuotojas pastoviai dirba prie darbastalio, tada pakabini tiesiai virs).
Jis kaitina daiktu pavirsius, sie - ora. Tai oras lieka saltesnis uz
daiktus. Spiralinio ventiliatoriaus atveju - atvirksciai. Rinkis ko tau
labiau reik.

Esme - NERA jokiu ekonomisku elektriniu sildytuvu. NERA. Yra patalpa, t.y.,
turis oro ir materijos. Ji isspinduliuoja i aplinka silumos kieki, jis
priklauso nuo aplinkos (lauko) temperaturos. Tai jokio skirtumo kokiu budu
tu tai patalpai suteiksi pvz, 2KW/h silumos, naudodamas elektra - ar
infraraudonuju spinduliu budu, ar el.spirales kaitimo budu, ar abejais + dar
tepalinis radikas. 2KW visvien bus 2KW ir el. energija tu versi i siluma
VIENODU EFEKTYVUMU. Isspinduliuotos is patalpos i aplinka energijos kiekis
(t.y., patalpos atausimas) nuo to neikiek nesikeis, el. energijos tu
sunaudosi lygiai tiekpat abiem atvejais, o ir visais kitais.

Kas kita - jei tu renkiesi KITOKI energijos gavimo buda, pvz, malkine
krosnele. Tuomet jau atskirai pasiskaiciuoji kiek tau kainuoja isgauti is
malku tuos pacius 2KW/h energijos (siuo atveju - silumines) i patalpa. Jei
pigiau - tai pigiau. Taciau - perki krosni, darbo sanaudos ja irengt,
atvezti malkas, pastoviai deti malkas i ta krosni ir pan. papildomi
nepatogumai. Visa tai isiskaiciuoja i energijos gavimo savikaina.

Vakar Norfoj atkreipiau demesi - 22lt 2 ventiliatoras 2KW. Greiciausiai
neveiks ilgiau nei garantija, bet vienai ziemai visai gera kaina :)