Tema: Re: o infraraudonųjų spindulių šildymas?
Autorius: Kęstas
Data: 2011-10-22 18:42:10
o kaip su infraraudonaisiais spinduliais, pvz., http://www.eco-led.lt/prekiu_katalogas/33-infraraudonuju_spinduliu_sildytuvai/34-infraraudonuju_spinduliu_sildytuvai/35-sunjoy_-_infrared_sildytuvai/99-sr-8_infraraudonuju_spinduliu_sildytuvas_sunjoy
tiesa, šie tvirtinasi lubose, o pas mane lubos ^ formos (nors gal būtų galima pakabinti ir taip, koks skirtumas), bet gal yra ir kitokių.. :/

> dideliu, kuris turi susukta spirale ir stipriai pucia tiesiai per visa jos
> plota.
> http://static1.skelbimai.lt/data/skelb_foto/2011-03-02/md_sildytuvas-storm-3679980.jpg
> Sitas dirbs garsiai bet sildys greitai.

žinau, kad tokie labai efektyvūs, darbe naudojame. bet įsivaizduok žiemą, keturi žmonės miega, lauke minus penkiolika, o gal ir minus dvidešimt ir toks... nykštukas sukasi.. Ir bus šilta?

Kita vertus, tokie pigūs, tai kaip papildomą variantą turėsiu bet kuriuo atveju.