Tema: Re: ekonomiškas elektrinis šildytuvas (arba krosnelė)
Autorius: Ginthus
Data: 2011-10-21 22:00:10
ta antraji varianta as pats naudoju. galia kaiptik 2kW (aisku reguliuojama).
~15m2 kambariui sakycia mazoka man jo, norisi daugiau silumos (apie triuksma
ir sausa ora net nepradesiu). 25m2 patalpai 2,5kW turetu buti minimumas, kad
nepersalti, o kad jaustis komfortiskai, reiktu 5kW. Taip kad su tokiais el.
ivado apribojimais reiktu apie krosnele galvot.