Tema: Re: Suvirinimo aparatas buiciai
Autorius: old+tired
Data: 2011-10-08 11:03:31
Pries 3 metus, uzsimanes "kai ka susivirint pats', susiradau pazistama
furista, jis is gamyklos Italijoj nupirko ir atveze Esasycraft 145 modeli.
Smulkiems darbams / pradziamoksliui - gerai.
Dabar jau dairaus elektrodinio ir "galingesnio"...
Ai, tiesa, uz ta Easycraft buvo moketa gamyklos parduotuvej 155 EUR...
www.awelco.com