Tema: Re: Suvirinimo aparatas buiciai
Autorius: Sail
Data: 2011-10-07 13:50:22
Pirktas nesenai toks, 800 lt no-neimas Gariunuose, 200A su Tig'o funkcija.
Tuo metu jie ten a-lia "akcija" dare uz tokia kaina, bet jauciu ir dabar uz
tiek gautum.

Nu ir ka, viekia kaip ir be priekaistu. Man trukumas - laidai tik 2.5 metro,
mazoka, reiktu ilgint arba keist. Aliuminio nevirina, nes pastovios sroves,
na bet man ir nereikia, juolab kad tigu dirbant dar reiktu ranka atmust, ne
taip paprasta kaip atrodo.

To 100A as neziureciau, per mazai sroves.