Tema: Re: geologiniai tyrinejimai siauliai
Autorius: Dizzy
Data: 2011-10-06 22:21:47
2011.10.02 21:11, Tyusas rašė:
> sveiki, noreciau pasidaryti geoliginius tyrinejimus sklype, kad butu
> aisku kokius pamatus rinktis.
> Parases vienintelei imonei, kuria radau siauliuose gavau toki atsakyma:
>
> "Jeigu mes tiesiog pragręžtume ir pateiktumem geologinį aprašymą tyrimų
> kaina būtų 35 litai už gręžimo metrą ir transportas 1,5 Lt/km (jeigu ne
> Šiauliuose), tačiau bendra užsakymo minimali suma 500 Lt + PVM. Darbą
> galėtume padaryti nebent lapkričio mėnesį.
>
> Tikri inžineriniai-geologiniai tyrimai pateikia geologinės sandaros
> aprašymą plius grunto stipruminius parametrus pamatų skaičiavimui. Kaina
> [...]

aš pradėjau zonduotis to pačio Vilniuje, tai grubiai apie 1300lt. 2
gręžiniai pamatams ir 1 nuotekoms (bio). Kaina už metrą tokio gręžimo
apie 70lt. Gręžia 6m. statinis zondavimas, atvykimas į objektą apie
200lt. + tyrimai+ataskaitos.

Kažkoks iš ĮI siūlėsi už 800lt. viską padaryti... bet nežinau ar galima
pasitikėti tokiais.

Tirti reikia ten kur bus statoma, o ne bet kur sklype. Na nebent pinigai
lyja pas tave. Jie negręžia be genplano.