Tema: Re: geologiniai tyrinejimai siauliai
Autorius: ejs
Data: 2011-10-03 00:05:30
2011.10.02 23:37, Vytautas rašė:
> tai galima kokius 3-4 grezinius po ~4 metrus ir pateiks pakankamai
> informacijos apie grunto bukle.

Galima. O dar geriau pasodinti Pinigų Medį.

> pas mane dare 2 grezinius po ~5 metrus bet labai keikesi kad daug akmenu ir
> pateike isvada kad galiu su paprastais pamatais statyt penkiaauksti :)

išvadas į pečių. Konstruktoriui gal reikalingi profiliai, kiekvieno
sluoksnio grunto rodikliai. Apie pamatų tipą ir jų apkrovas sprendžia ne
geologai.

Todėl ir klausiu apie konstruktorių: jei specas su stažu, daręs ne
vienus pamatus toje vietovėje - geologija jam beveik nieko naujo
nepasakys. O visuomet egzistuoja galimybė atkasti kokį šaltinį - net ir
smėlingame grunte. Turėjom tokį atvejį. Geologina nieko blogo nerodo,
smėlis/ priesmėlis, papylei betono ir klok blokus. Statybininkai iškasė
duobę - sausa, gražu. Ryte bobikas neįvažiuoja - ai, nukasam biški iš
įvažiavimu pusės. Ir ką jūs manote - nepraėjo ir pusdienio, kai iš
duobės pasidarė tvaenkinys.
--
ejs