Tema: Re: geologiniai tyrinejimai siauliai
Autorius: ozzy
Data: 2011-10-03 12:45:10
Be dvieju skyliu manau jie ne nevaziuotu, del 4 jau galima butu
pasideret kainoje. Kiek zinau 600 su iskaiciuotu pvm jau. Jai vietove
prastai zinoma tai gal ir reikia 4, bet jai aplink daugmaz visur badyta,
kasti suliniai, manau dvieju pakanka aisku jai tarp ju nera didesniu
nukrypimu pvz ~1m. Svarbiausia apskritai kokiame gylyje ir koks kietas
gruntas.