Tema: Re: Sildomu grindu betonavimas - reikia po armatura pleves ar ne?
Autorius: someone
Data: 2011-09-29 17:58:26
Ale netingi chebra del tokio sh tiek diskutuoti.
Uztai kai buna tikrai rimtas klausimas, visi tik ausimis karpo ir
spengianti tyla.
Nu jei kas nori, deda plevele, kad ir su aliuminiu, kitas tuoletini
popieriu.
Kitas knisasi su idealiais pavirsiais ir daro viska "teisingai".
Pas mane tu pleveliu nuo statybu tiek visokiu liko, kad galiu n+k
sluoksniu prideti ;-)
Taip ir darysiu daug nesukdamas galvos ar duos tai daugiau naudos ar
zalos (viena sluoksni desiu po polistiroliu, kita virs)