Tema: Re: Sildomu grindu betonavimas - reikia po armatura pleves ar ne?
Autorius: T:\)
Data: 2011-09-29 10:29:25
nesu specas ar chemikas (niekada jos nemokejau). Bet man regis su polistirolu yra nuansas, toks, kad jis su kaikuriomis medziagomis reaguoja t.y. pradeda irti (tirpsta). Netvirtinu, bet gali buti, kad nuo betono (kol jis stingsta) polistirolas kazkaip reaguoja.
Kitas nuansas, liejamos grindys is esmes turi buti plaukiojancios, gal del to ir reikia daryti atskirima, nes putpalscio ir betono skirtinigi peltimosi koeficientai.
Kai sau dariau sildomas grindis tai tiesiau armuota plevele ir su plastikinemis smeigemis sildymo vamzdukus tvirtinau i putplasti. Siuo atveju plevele buvo kaip ir papildomas tvirtinimas. O ir kiek beziurejau gamintoju rekomendaciju (sildomoms girndims) dauguma taip ir darydavo. Reciau sutinkamas buvo varinatas su metaliniu tinklu, nors pas mus jis atvirskciai - labiau paplites.

T:)