Tema: Re: Sildomu grindu betonavimas - reikia po armatura pleves ar ne?
Autorius: AurimasB
Data: 2011-09-29 10:54:22
jei yra juodgrindės tai gal ir tvirtint smeigėmis galima, nesu matęs, bet ant smėlio tai nepritvirtinsi.. o betonas tai labai lengvai pateka kur reikia ir kur nereikia, esu bute pylęs be plėvelęs, tai spjaudžiausi kaip reikiant, pakyla viena pusė ir paskui kad nori panardink, per viduri tustuma atsiranda, pradedi spaust pradeda polistirolas lūžt.. kitam kambarį ant polisytirolo pora sluoksnių laikraščių patiesiau  - kitas reikalas..