Tema: Re: COM Ąžuoliniai lauko baldai
Autorius: bzik
Data: 2011-09-16 12:49:29
o kam juos nesiot? Dirbtinis pluostas nieko nesibijo. Eilines kinietiskos kedes jau 4 sezonus atstovejusios lietuje nei surudijo, nei nubluko, nei suplyso. Tik ryte ar po lietaus rasa nubraukt reikia ar ka pasitiest.
Tikmedzio baldai dar pigiau. Tik piguva kiek silpna konstrukciskai. O sedet daug patogiau, nei ant rastigalio.