Tema: Re: COM Ąžuoliniai lauko baldai
Autorius: suolas
Data: 2011-09-16 11:57:22
Pirmas nepatinkantis dalykas- suolo sėdimoji dalis yra siauroka- nebus
galima ant tokio suolo "išsidrėbti", reikės sėdėti kaip ant taburetės.
Reikėtų sėdimąją dalį platinti, bet čia suolo konstrukcija tokia, kad
išplatinus į priekį, atsisėdus ant kraščiuko suolas virs į priekį. Todėl
reikėtų ir suolo kojas kitaip sukonstruoti, kad atramos centras būtų arčiau
atkaltės. Kai sau pirkau, dauguma ir buvo su šiais trūkumais. gaminančių
firmų argumentai- didžiuma produkcijos išvažiuoja į Angliją, o ten kiemeliai
nedideli, todėl ir suolai siauresni turi būti.