Tema: Re: COM Ąžuoliniai lauko baldai
Autorius: bzik
Data: 2011-09-16 11:56:45
del kokybiniu parametru nesiginciju. Pats tokiu nepirkciau, nes uz tokia kaina jau galima isigyt stilingus ir patogesnius lauko baldus (pirmi pasitaikes pvz. http://www.baldailauko.lt/lt/baldai/sofos-ir-foteliai/komplektai/komplektas-sunset.html, http://www.ajproduktai.lt/Produktai/Lauko_baldai/Bald_komplektai/Pint_bald_komplektas/1990843-1886098.wf)
Kai tokiu stilium irengiama rastine pirtele ar pastatoma prie kaimisko stiliaus namelio, dar pakenciama. Taciau prie tinkuotu fasadu ar klinkerio, vitrininiu langu - visisakas nesusipratimas. Taciau kaimietiskos saknys sako, kad grazu :)