Tema: Re: Senukuose idomi akcija
Autorius: T:\)
Data: 2011-09-06 11:02:14
Su tom nuolaidom, tai imho galima ir prisizaisti.
Pvz mano mintis yra tokia, jei ten nuolaida 30 proc, tai vadinasi realus antkainis dar didesnis, o kaip pirkdmas ka nors palygini greitai kainas kitur ir pamatai, kad be nuolaidos ten brangiau ir tik su akcijine nuolaida kaina susilygina su kitu parduotuviu (tiesa kartais buna ir mazesne) tai jau stengiuosi be akcijos nepirkti. O kai buna akcija ziurek ir praziopsau, o dar veliau ziurek ir nebereikia :) O jei reikia "cia ir dabar" tai greiciausiai lekiu i parduotuve kurioje kaina be akcijos buna dazniausiai mazesne, o jei dar buna galimybe pasidereti, tai gauni ir ta akcija.
As labiau suprantu akcijas kai ji taikoma kokia prekei kaip ivedimo i rinka akcija, arba kai ispraduodamos sezono prekes. Bet kai akcija "kastuvai 40 proc nuolaida" tai nx as pirksiu ta kastuva be nuolaidos, o jei akcija nuolaida tik 10 proc, tai sudas, nes maziausiai reikia 50 :)

T:)