Tema: Re: Senukuose idomi akcija
Autorius: Jonas Kalvis
Data: 2011-09-02 19:40:14
Man apskritai dalampe ju tos agcyjos.. man juokinga, kad skelbia nuolaida ir
suraso prekes, kuriom ji negalioja.. dazniausia tos prekes sudaro 90% ju
prekiu asortimento... tai ne lengviau butu surasyti tas 10% prekiu, kuriom
agcyja galioja?

"dz"  wrote in message news:j3oq4d$loq$1@trimpas.omnitel.net...

nu tai ziuri kur marzos leidzia akcija daryt....nesitikek, kad i minusa
dabar prades pardavinet, kad lietuviai laimi kase:)