Tema: Re: vagystes is statybu
Autorius: mummis
Data: 2011-09-06 09:05:04
nu zhinai, kai pvz pavogia ish mashinos magnetola - skambini policijai,
lauki kol atvazhiuos, po poros valandu paskambina ir pasako kad
neatvazhiuos ir atvazhiuok pats (dar i mashina per ta laika butinai
lietus prilyja :)) , nuvazhiuoji, pralauki dar valanda, tada dar valanda
pildo popierius (butinai paklausia ar kanors itari :)), tada dar pasako
kad zhala permazha, kad kelti baudziamaja ir shiaip kad ishaishkinama
geriausiu atveju...6 proc. vagysciu
zhodzhiu prasiknisi gera pusdieni - naudos nulis

man ish kokiu 9 didesniu ar mazhesniu vagystes atveju, policija nepadejo
nei karto.

tai vat ir taupo zhmones savo laika ir nervus :)