Tema: Re: vagystes is statybu
Autorius: Ostapas
Data: 2011-09-05 22:57:07
Dar keliant sienas užsuko pirmą kartą (per savaitę prasinešė gal per 4-6
namus aplinkinėse bendrijose). Nedaug buvo, bet viską surinko.
prailgintuvai, varžtai, vinys, medvaržčiai, įvairios smulkmenos. net
kavą/arbatą/cukrų. šaukštelius irgi, nors peilius su šakutėm paliko. mūro
mišinio kažkiek buvo, bet kadangi pirma susirado puslitrį samanės šaldytuve,
tą nešt jau buvo per sunku - radau sukrautą ties kaimyno sklypu. tiesa,
pasiėmė kinietišką trofėjinį gulščiuką, kurį naudojau durims paremti, o 1,8m
Sola paliko :)) iš širdies suskaičiavau nuostolius, gavosi >1K, kad policija
galėtų bylą pradėt. vieną kartą kažko paskambino, daugiau nieko negirdėjau.
Šią žiemą surinko metalo laužą. sąžiningi buvo - išsirinko visus senus
vamzdžius, o kampuočius ir armatūros karkasus paliko. nors juos lengviau
buvo paimt - nebuvo užkrauti. akivaizdžiai kaimynų darbas, bet...Policijos
jau nekviečiau, nes velnias žino kada kas ką išnešė.
Dar radau atsuktą durų sklendę vieną kartą, bet iš vidaus niekas nedingo -
panašu, kad nespėjo užeit. arba kažkas sutrukdė, arba vaikų darbas.
Anyway, nieko vertingo ten nelaikau, nors namas su langais ir
signalizacija...
tfu tfu tfu...