Tema: Re: Q:Medienos padengimas - kuo ?
Autorius: Zigmas
Data: 2011-09-02 13:19:18
As nugruntavau pokostu(linu aliejus) 2 kartus, ir dabar dar uzvakar
pertepiau tikurilla ar kokia ten firma aliejus medziui. Ziuresiu kas bus.
Pokostu buvau nugruntaves pries 2 menesius, tai spalva medzio visiskai
nepasikeite, uzvakar tik prisiruosiau aliejumi pertepti.

Jei gruntuosi pokostu tai uztenka vieno karto, antro karto geriau nedazyk,
nes jis jau buna isigeres ir antras sluoksnis paskui neisdziuna niekada, tai
po 2 menesiu dar lipo jis man, bet ant virsaus uztepiau medzio aliejaus tai
dabar gerai, nieks nelimpa.