Tema: Re: kaimyno medziu lapai. situacija
Autorius: @runas@sUser
Data: 2011-08-23 20:47:27
Pssssss....
Paziureciau i gudruti, kuris cia reiskiasi, jei jis mano kaimynas butu...
Reikalavimai medziu sodinimui jau nuo neatmenamu laiku buvo, o jei
paklausejo sklypas suformuotas, sakysim, is valstybines ispirktos zemes, tai
arba jis negalejo buti suformuotas del YPAC saugotinu medziu veisliu, arba
tam kaimynui turejo/tures buti patrumpintos ambicijos.Blin, is pietu puses
puse dienos turet seseli vien del to, kad kaimynas reglamentu nepaiso, tai
ka as zinau...