Tema: Re: kaimyno medziu lapai. situacija
Autorius: T:\)
Data: 2011-08-23 18:15:39
nors is esmes pritariu minciai, kad medzius saugoti reikia, bet galima pareplikuosiu :)
Medziu sodinimas ir ju atstumai jei gerai pamenu gyvuoja nuo labai senai, net ir sovietiniuose soduose buvo tos normos, ir jei gerai pamenu labai panasios. Dar nuo vaikystes pamenu, kad vaismedziai buvo sodinami 3 metrai nuo ribos. Beto, tai ir yra sveika nuovoka ir pagarba kaimynui, nes gal veitoje medzio jis galejo pastatyti 3 metru murine siena?

Kitas nuansas - jei jau argumantas jokiu medziu kirsti negalima, kotraargumentas - jokiu medziu sodinti negalima. Kaip suprantu kalba eina apie medziu kirtima be leidimo (bendra prasme), tai reiktu neuzmirsti, kad medziu sodinimas turi buti su leidimu (projektu). Issimtys taikomos vaismedziams (ir gal namu valdoms, kad nereiklaujamas apzeldinimo projektas, bet butina prisilaikyti ribu nuo sklypo ribos). Bet sutik, atsiranda gudruciu kurie belekur valstybineje (kartais ir ne savo, bet privacioje) valdoje prisodina medziu ir paskui stoja su sakemis pries ju genejima ar pjovima. Bet kas jiems leido juos ten sodinti? Galtas plotas turi buti paliktas kaip koridorius komunikacijomis, gal ten kelias jau suplanuotas, gal saule uzstoja namui, ar pan. Va kaimynysteje vienas toks medziu augintojas pasodino azuola ilysdamas koki metra i kelia. Jei konkreciau zvyrkelis, azuoliukas pasodintas net ne kelkrastyje o faktiskai ant zvyro, plius dar kadangi eismas mazas ir kelias padarytas savo lesomis, tai jo plotis minimalus, o pagal projekta kelias turetu buti dar bent 1 metru i azuolo puse platesnis. Veiksmas miesto ribose, ir ateityje tuo keliu vaziuos tikrai daugiau nei kelios masinos. Tai dabar pasakyk su logika gerai? Azuolas gi auga 100 metu (o paskui dar kelis simtus metu dar gyvena), jo skesmui gi bus koks metras. O cia jis auga net ne kelkrastyje! O paskui verks kai kelininkai su greideriu nubrauks (99.99 proc kad po pirmo/antro greideriavimo ar sniego valymo).

O kiek zinau, net privaciame sklype norint iveisti miska reika projekto. Taip kad jei jau medziu kirtimo taisykels yra, tai gal pasiskaitome ir zeldiniu irengimo taisykles.

T:)