Tema: Re: kaimyno medziu lapai. situacija
Autorius: Paulius Zaleckas
Data: 2011-08-23 10:54:32
On 08/22/2011 08:34 PM, cypla wrote:
> turim beda. kaimyno pries daug metu palei riba issodintus menkavercius
> lapuocius, kai kurie jau keliolios metru aukscio. niekaip nereaguojama i
> prasymus bent pakirpti virsunes. bet ne visiska tamsa sklype nuo pietu (t.y.
> seselis susidaro toks, kad nuo pietu visas sklypas nebemato saules) dabar
> kalba:) kalba apie lapus. ju tonos rudeni nuo kaimyno medziu. klausimas -
> kas juos turi grebti? as? isvezti? as? kazkaip pikta ziauriai kiekviena
> rudeni nuo savo ispuoseletos vejos svetimus lapus grebliot, o susitarti
> graziuoju... gal kokiu patarimu turesit sioj situacijoj...

Nu tai ple...
Eini ir paskaitai ka raso istatymai:
http://www3.lrs.lt/pls/inter3/dokpaieska.showdoc_l?p_id=312347&p_query=&p_tr2=

O ten matai, kad:
4. Medžiai ir krūmai veisiami:
4.5. krūmai – ne arčiau kaip 1 m, medžiai iki 3 m aukščio ir krūmai,
užaugantys iki 3 m, – ne arčiau kaip 2 m, kiti medžiai – 3 m atstumu nuo
kaimyninio sklypo ribos ir gatvės raudonųjų linijų;
4.6. sklypo šiaurinėje, šiaurės rytų ir šiaurės vakarų pusėje – ne
aukštesnės kaip 1,3 m gyvatvorės;

Jei gali kaimynui pritaikyti kuri nors is situ punktu, tai tada rurini
ji per visus galus kol issikas tuos medzius von. Jei ne tai tada teks su
tuo susitaikyt arba bandyt prastumti sau palankia sio istatymo pataisa,
bet man atrodo istatymai atgaline tvarka negalioja ir tau tai jau per
velu...

--
Paulius
http://manonamas.wordpress.com