Tema: Re: Q: Sildymo sistemos termostatas be pamaisymo
Autorius: Paulius Zaleckas
Data: 2011-08-23 11:51:26
On 08/23/2011 11:31 AM, M (Cadillac man) wrote:
> Del katilu, tai butent noriu nuosekliai, tik tada dujinis gerai "seks"
> temperatura sistemoj ir laiku isijungs. sujungus lygiagreciai reikia arba
> kranu arba termostatu kruvele statyt.
> Va del tos galvutes ir to voztuvo tai idomu. Kaip suprantu, uzsideda ta
> galvute ant voztuvo, "daviklis" nusiveda ant sildymo sistemos (turbut
> geriausia butu ant griztamo det?) ir ta galvute sukioja voztuva? ar jai
> reikalinga elektra?

Pas mane su kazkokia panasia galvute ir trieigiu voztuvu yra padarytas
atskiras ratas grindiniam sildymui, kad palaikytu zymiai mazesne
temperatura nei radiatoriams. Tas daviklis pas mane ant griztamo srauto
kolektoriaus stovi. Elektros jai nereikia. Siaip ten man atrodo ta
galvute ne sukioja, o tiesiog ten toks "pypsiukas" islenda/ilenda ir
stumdo kita "pypsiuka" kuris yra ant to trieigio voztuvo.