Tema: Re: Q: Sildymo sistemos termostatas be pamaisymo
Autorius: M \(Cadillac man\)
Data: 2011-08-23 11:32:05
Del katilu, tai butent noriu nuosekliai, tik tada dujinis gerai "seks"
temperatura sistemoj ir laiku isijungs. sujungus lygiagreciai reikia arba
kranu arba termostatu kruvele statyt.
Va del tos galvutes ir to voztuvo tai idomu. Kaip suprantu, uzsideda ta
galvute ant voztuvo, "daviklis" nusiveda ant sildymo sistemos (turbut
geriausia butu ant griztamo det?) ir ta galvute sukioja voztuva? ar jai
reikalinga elektra?