Tema: Re: Q: Sildymo sistemos termostatas be pamaisymo
Autorius: Paulius Zaleckas
Data: 2011-08-23 11:10:25
On 08/23/2011 10:50 AM, M (Cadillac man) wrote:
> Sveiki.
> Siuo metu galvoju apie perejima nuo duju ank KKK. Is principo dujini katila
> galvoju palikt sistemoje budejimo rezimu - kai malkos sudega, atvesta
> vanduo, pradeda dirbt dujinis pecius.
> Toliau noreciau labai paprasto sprendimo tarp silto vandens ir sildymo
> sistemos. Kokio nors reguliuojamo termostato, kuris paga sildymo sistemos
> vandens temperatura vandeni nukreipia arba i radiatorius, arba atgal i
> katila. Na panasiai kaip masinos ausinimo didysis ir mazasis konturai. Bet
> [...]

Nu schemutej nupaisei, kad katilai sujungti nuosekliai, o turetu but
lygiagreciai. Tokiu triegiu voztuvu tikrai buna :)
Kad ir pvz:
http://www.veda.lt/images/files/Heimeier.pdf
Imi "Ventilis treigis srauto skirstymo" ir "Termostatinė galvutė K" ir
bus mazasis/didysis ratai.

--
Paulius
http://manonamas.wordpress.com