Tema: Re: Paroc versus isover stogui
Autorius: someone
Data: 2011-08-18 10:09:56
Dekui uz issamu atsakyma.
Isoveri vyniojama teko naudoti, tai visai patiko, man cia reikes lapus
deti.
Isoverio yra su 0.035 laidumu, tai teoriskai kazkiek uz paroca geriau.
Kadangi terminai nespaudzia, jauciu pabandymui nusipirksiu po pora poku
abieju, o paskui bus matyt, kas laimes ;-)
Reiks dar ir Knaufa prigriebti, jei kaina bus konkurencinga