Tema: Re: Paroc versus isover stogui
Autorius: Drambliukas
Data: 2011-08-18 00:22:48
Rocwol panasiai kaip ir paroc bet dedant kazkaip greitai luzta dembliai. Kas man nepatiko
Paroc - minimaliai uzminus negrizta i pradine padeti. Tiesiog uztenka, kad kate praeitu.
Tuo atzvilgiu Isoveris geriausias. Jis isemus is pakuotes issipucia. Problema - reikia
dirbti su pirstinemis, akiniais ir respiratoriumi. Realiai su pirstinemis ir stipriu
kosuliu. Gal dabar Isoverio savybes kokios pagerintos nes buvo pries kelis metus 0,039.
Kai Paroc 0,036 - Paroc naudai. (Kuo mazesnis tuo geriau.
Siaip liaudyje placiausiai naudojamas Paroc.
Man asmeniskai ko truko Paroce, kad jei nori tam tikroje vietoje uzdeti storiau, tai
niekaip. O Isoveri gali issluoksniuoti isislgai.
Spresk pats.