Tema: Re: Paroc versus isover stogui
Autorius: ronkele
Data: 2011-08-17 20:49:30
na isoverio 5 cm storio gal ir skystoka bet jei tarp gegniu 10 ar 15 cm tai
be shansu perplesti, tik pjaustyt ir nekitaip.
kazkada siltinau namuka ir isoveriu ir paroc, tai labiau patiko isover.
pliusai tai kad nesipleso gabalais, parocas sakyciau skystesnis kaip tik.
kas del dulkiu tai sudejus 27 pakius isoverio nelabai atrodo dulkiu buvo,
paroca pradejus deti jautesi dulkes. rezultate dapirkus keleta isoverio
dulkiu bilenkiek.
gal tie dulkejimai skiriasi pagal partijas :)