Tema: Re: patarkit kas gali suvirinti sildymo katila garazui
Autorius: Vytautas
Data: 2011-08-18 03:24:46
normalesniuose kapsulese buna 2 rankeneles - oro isgtraukimo ir oro
padavimo. jei abi ant maksimumo, tai budavo kad net ikaitindavau netycia
kapsule iki raudonumo (pora kartu) bet jam nieko blogo nenutiko.
jei kartais istraudimo rankeneles nebuna, tada ji montuojama i pati kamina.
pats sildziausi panasiai viena ziema - pirmam aukste neapmurintas zidinys,
antram aukste gyvenom. tai buvom pora mediniu lentuciu iseme is medines
perdangos ir viskas karstis saute saudavo i antra auksta. virsuj nebudavo
problemu 27 padaryt. kambariai nebuvo sandarus.
kaipsule imti geriau kokia spizine, su kuo didesniu sieneliu plotu ir kokia
galingesne, beto geriau kad vvirsus butu ne lygus kaip
http://www.graniteka.lt/36-26-large/invicta-6002-70.jpg, o geriau
http://www.sistema.lt/sistema/m/m_images/wfiles/i9rbog1106.jpg vos uzkurus
kai saltas kaminas maziau dumuos i vidu kai atidaroma